Orzeźwiający smothie ogórkowo- jabłkowy w 5 minut

Gdy jest za oknem 30 stopni i więcej, potrzebujemy ochłody.
Mamy teraz do dyspozycji świeże sezonowe warzywa i owoce. Jedzmy ich jak najwięcej.

Potrzebowałam wczoraj czegoś na podwieczorek, co mnie orzeźwi i doda mi energii przed treningiem. I tak zrobiłam swoje nowe ulubione lekkie smothie.

Składniki:
- pół ogórka gruntowego (duży)
- 1 małe jabłko - najlepiej soczyste i kwaskowate
- 1 łyżka miodu akacjowego
- 1/3 szklanki wody lekko gazowanej
- sok z 1/2 cytryny
- świeża pietruszka zielona (2 duże łyżki)

Przygotowanie trwa aż 5 minut  :)
Obieramy ogóra i łyżką pozbywamy się pestek, kroimy w kostkę i wrzucamy do wysokiego naczynia. Wlewamy wodę, dodajemy sok z cytryny, miód. Obieramy jabłko i po pokrojeniu w kostkę wrzucamy do naczynia. Z pęczka pietruszki odcinamy tylko listki- ja dodałam ok 2 łyżek, możemy je wcześniej posiekać, ale nie jest to konieczne bo i tak wszystko będziemy blendować :)
Blendujemy wszystkie składniki tak ok 3-4 minut, aż postanie przyjemny mus.

Mniam, mniam :)


Komentarze

Popularne posty