Jajko sadzone na mieszance sałat z warzywami i szynką parmeńską

Uwielbiam gotować, ale czasem jak każdy po prostu mi się nie chcę. Lenistwo dopada każdego z nas.
Żeby uchronić się przed śmieciowym żarciem, sprawdzam co mam w lodówce.
Dziś znalazłam resztkę mieszanki sałat, kilka warzyw oraz szynkę parmeńską i jajka.

Zrobienie tego "dania" zajęło mi dosłownie 5 minut. Jest to propozycja na każdą porę dnia.

Składniki:
  • garść mieszanki sałat (ja miałam z roszponką)
  • 3 plastry szynki parmeńskiej
  • 8 małych pomidorków daktylowych ( u mnie były czerwone i żółte)
  • 4 plastry ogórka zielonego
  • 10 oliwek zielonych
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 jajko
  • 1 łyżka masła
  • sól i pieprz
  • łyżka szczypiorku

Sposób przyrządzenia:

Jak możecie się domyślić to danie to nie fizyka kwantowa.
Polega na tym aby wszystkie warzywa wrzucić na talerz (ja pokroiłam) ale w zasadzie nie jest to konieczne. Jajko smażymy na masełku, przyprawiamy solą i pieprzem. W trakcie smażenia posypujemy szczypiorkiem. warzywa na talerzu polewamy oliwa z oliwek, solimy i wrzucamy na nie jajko.

Ot cała filozofia. Tak wyglądał dziś mój talerz.

Smacznego.


Komentarze

Popularne posty